Naše DNA

Karin Lauková

"Naší komunitě neustále přinášíme ty nejžhavější trendy ze světa krásy.
Díky tomu jsme v čele revoluce krásy v Česku. A jsme na to pyšní."

Karin Lauková
General Manager

Příběh jménem SEPHORA

Náš příběh se píše už skoro 50 let. Podívej se, z čeho vyrostla naše vášeň ke kráse.

  • 2017

    Po celém světě existuje 2000 SEPHORA parfumerií s více než 25 000 zaměstnanci. Z 19 poboček v České republice jich 13 funguje v Praze.

  • 2016

    SEPHORA Česká republika spouští internetový obchod. Milovníci krásy z České republiky mohou nakupovat online.

  • 2003

    Startuje věrnostní program Klub SEPHORA. Speciální benefity si věrní zákazníci mohou užít od roku 2004.

  • 2002

    V pražském obchodním centru Nový Smíchov vzniká první parfumerie SEPHORA v České republice.

  • 1998

    SEPHORA expanduje. Proniká do mnoha evropských zemí (Polsko, Španělsko, Portugalsko, Itálie), do Ruska a na další kontinenty (Severní a Jižní Amerika, Asie, Austrálie).

  • 1997

    SEPHORA se stává součástí prestižní skupiny luxusních značek LVMH.

  • 1996

    SEPHORA otevírá vlajkovou prodejnu na slavné pařížské třídě Champs-Elysées. Ročně má tato parfumerie víc návštěvníků než Eiffelova věž.

  • 1995

    Na trh se dostává privátní kosmetická značka SEPHORA. Právě ona je dnes nejprodávanější značkou parfumerií SEPHORA po celém světě.

  • 1993

    Mandonnaud kupuje společnost SEPHORA a zakládá síť parfumerií tohoto jména. V 50 prodejnách se krása stává dostupnou široké veřejnosti.

  • 1979

    Odvážná koncepce slaví úspěch. Vzniká dalších 12 prodejen Shop 8.

  • 1969

    Ve francouzském městě Limoges vzniká první parfumerie, ve které si zákazníci mohou produkty svobodně vyzkoušet. Nese jméno Shop 8 a jejím zakladatelem je Dominique Mandonnaud.

Jaké to je pracovat v SEPHORA

Důležitá je pro nás krása a věříme, že je v každém z nás. Sephora je místem, kde krásu můžeme objevovat, rozvíjet a experimentovat s ní.
Mrkni na naše video a poznej zaměstnance, firemní kulturu, důležité hodnoty i atmosféru, kterou společnými silami vytváříme.

SEPHORA hodnoty

Je to genetický kód, ve kterém jsou zapsány
hodnoty a filozofie naší značky.

Sephora pilíře

Výjimečná nabídka pro krásu

Sephora to je nejširší nabídka produktů na světě. A neusínáme na vavřínech. Stále přicházíme s něčím novým. Abychom byli pro zákazníky výjimeční.

Místo pro zábavné objevování

Sephora je škola hrou. V našich parfumeriích i na sociálních sítích se zákazníci dozvídají vše o kráse a trendech. A ještě se u toho baví.

Svoboda experimentovat

Sephora je hřiště krásy. Proto si v našich prodejnách mohou zákazníci svobodně hrát. Testovat, zkoušet, experimentovat. Prostě si užívat krásu.

Posouvání hranic

Sephora je symbol odvahy. Boříme zavedená pravidla, posouváme hranice ve vnímání krásy a dáváme prostor individualitě.

SEPHORA pilíře

Je to symbolem všeho, co je pro nás při práci i mimo ni důležité.

ZÁBAVA

Nic z tohoto, by nebylo možné bez zábavy, kterou nám přináší spolupráce. Být si s kolegy blízký, sdílet naše úspěchy a oslavovat naši vášeň pro krásu.

TÝMOVÝ DUCH

Solidarita, vzájemná pomoc, podpora a uznání nás sebejistě vedou směrem ke skvělým společným výsledkům.

PODNIKÁNÍ

Pozitivní myšlení a odvaha převzít iniciativu, zatímco zůstáváme zodpovědní za své činy, což znamená kráčet směrem k revoluci krásy.

DOKONALOST

Milujeme dobře udělanou práci a stále se snažíme o dosažení dokonalosti.

VÁŠEŇ

Naplno se věnujeme klientům, krása je dovednost, ale také především vášeň, která nás spojuje.

INOVACE

Máme otevřenou mysl, podporujeme odvahu, ale také respektujeme možnost udělat chybu, abychom byli inspirací pro naše zákazníky.

ENERGIE

Naše odhodlání a vytrvalost jsou nakažlivé, je to energie, která tě přitáhne k nám.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.