Sephora slaví 20. výročí od otevření první prodejny v České republice.
Naše DNA
„Vytváříme místo, kde každý nalezne sílu své vlastní krásy a jedinečnosti. V Sephora máme možnost učit se, neustále se rozvíjet a inspirovat sebe i ostatní. Věříme, že každý může zazářit.“
Příběh jménem SEPHORA
Náš příběh se píše už skoro 50 let. Podívej se,
z čeho vyrostla naše vášeň ke kráse.
-
2022
-
2021
Sephora Česká republika zavádí novou možnost nákupu formou Click and Collect.
-
2020
Sephora Česká republika spojuje své síly se Sephora Polsko a vytváří jeden region s názvem PaC.
-
2017
Po celém světě existuje 2000 SEPHORA parfumerií s více než 25 000 zaměstnanci. Z 19 poboček v České republice jich 13 funguje v Praze.
-
2016
SEPHORA Česká republika spouští internetový obchod. Milovníci krásy z České republiky mohou nakupovat online.
2003Startuje věrnostní program Klub SEPHORA. Speciální benefity si věrní zákazníci mohou užít od roku 2004.
2002V pražském obchodním centru Nový Smíchov vzniká první parfumerie SEPHORA v České republice.
1998SEPHORA expanduje. Proniká do mnoha evropských zemí (Polsko, Španělsko, Portugalsko, Itálie), do Ruska a na další kontinenty (Severní a Jižní Amerika, Asie, Austrálie).
1997SEPHORA se stává součástí prestižní skupiny luxusních značek LVMH.
1996SEPHORA otevírá vlajkovou prodejnu na slavné pařížské třídě Champs-Elysées. Ročně má tato parfumerie víc návštěvníků než Eiffelova věž.
1995Na trh se dostává privátní kosmetická značka SEPHORA. Právě ona je dnes nejprodávanější značkou parfumerií SEPHORA po celém světě.
1993Mandonnaud kupuje společnost SEPHORA a zakládá síť parfumerií tohoto jména. V 50 prodejnách se krása stává dostupnou široké veřejnosti.
1979Odvážná koncepce slaví úspěch. Vzniká dalších 12 prodejen Shop 8.
1969Ve francouzském městě Limoges vzniká první parfumerie, ve které si zákazníci mohou produkty svobodně vyzkoušet. Nese jméno Shop 8 a jejím zakladatelem je Dominique Mandonnaud.
Jaké to je pracovat v SEPHORA
Důležitá je pro nás krása a věříme, že je v každém z nás. Sephora je místem, kde krásu můžeme objevovat, rozvíjet a experimentovat s ní.
Mrkni na naše video a poznej zaměstnance, firemní kulturu, důležité hodnoty i atmosféru, kterou společnými silami vytváříme.
SEPHORA hodnoty
Je to genetický kód, ve kterém jsou zapsány
hodnoty a filozofie naší značky.
Výjimečná nabídka pro krásu
Sephora to je nejširší nabídka produktů na světě. A neusínáme na vavřínech. Stále přicházíme s něčím novým. Abychom byli pro zákazníky výjimeční.
Místo pro zábavné objevování
Sephora je škola hrou. V našich parfumeriích i na sociálních sítích se zákazníci dozvídají vše o kráse a trendech. A ještě se u toho baví.
Svoboda experimentovat
Sephora je hřiště krásy. Proto si v našich prodejnách mohou zákazníci svobodně hrát. Testovat, zkoušet, experimentovat. Prostě si užívat krásu.
Posouvání hranic
Sephora je symbol odvahy. Boříme zavedená pravidla, posouváme hranice ve vnímání krásy a dáváme prostor individualitě.
SEPHORA pilíře
Je to symbolem všeho, co je pro nás při práci i mimo ni důležité.